Waarom tweezijdige positionering?

Een veel gestelde vraag betreft Positioneringsstrategie

Tweezijdige positionering is een krachtige marketing- en communicatietechniek die merken in staat stelt een invloedrijke positie in te nemen ten opzichte van hun concurrenten. Merken met een succesvolle tweezijdige positionering zijn in staat om zowel aan te sluiten op het probleem dat ze voor klanten oplossen als op de waarden van doelgroepen die ze aanspreken, waardoor ze wendbaarder zijn dan merken die zich slechts op één kant of de andere kant richten.

Lees ook: Wat is de definitie van

Maak kennis met onze Wingmen

Wilt u meer informatie over een of meer van onze Wingmen, vul dan het formulier in en we sturen u een uitgebreid profiel toe.

Wie zijn wij?

Beste Mensen bestaat uit een selectieve groep ondernemende interim-professionals die hun kennis, kunde en netwerk bundelen. Het is hun ambitie de verwachtingen van bestuurders, directies en managers te overtreffen, bij de inhuur van interim-professionals en bij de realisatie van (complexe) organisatieveranderingen.